Ви можете повернути товар, якщо він був отриманий у присутності працівника служби доставки. Lapka не гарантує вирішення спірних ситуацій із товарами, якщо товар не був перевірений при отриманні.
Повернення товарів здійснюється відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”. Ви можете повернути товар належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо товар не використовувався, зберіг свій зовнішній вигляд, споживчі властивості, етикетки, коробку (для взуття), оригінальну упаковку.
Для повернення товарів, оплачений карткою або післяплатою, вам потрібно:
- Переконатися, що ваше замовлення відповідає умовам повернення, встановленим нашим магазином (терміни повернення, умови стану товару тощо).
- Заповнити акт і заяву на повернення товару та вказати банківські реквізити для успішного повернення коштів, або зв’язатися з менеджером.
- Повернути товар за допомогою обраної вами служби доставки на адресу, зазначену в заяві, або зателефонувати на гарячу лінію.
- Після отримання повернутого товару ми перевіримо його стан і обробимо вашу заявку на повернення.
Ми не зможемо прийняти повернення в наступних випадках:
- Пройшло більше 14 днів з моменту покупки.
- Товар має ознаки використання або інші дефекти.
- Оригінальна упаковка не збереглася.
Оплата за доставку товару здійснюється за наш рахунок у випадку повернення товару неналежної якості. Повернення товару здійснюється за рахунок клієнта, якщо товар відправлений належної якості (не підходить за стилем, моделлю, розміром, кольором тощо).
Повернення обробляється протягом 3 робочих днів з моменту надходження товару на склад, за умови, що покупець виконав всі умови повернення товару. Кошти зараховуються на ту ж картку, з якої була здійснена оплата товару. Залежно від банку, кошти можуть надійти на вашу картку протягом 3-14 днів з моменту обробки повернення.